Wanneer je een eigen onderneming hebt, of binnen een onderneming de verantwoordelijkheid hebt gekregen voor de marketing, sta je regelmatig voor een nieuwe uitdaging. Waar ga je mee adverteren? Hoe houd je het interessant? Hoe spreek je de juiste doelgroep op het juiste moment aan? En vooral, hoe blijf je origineel? Wanneer een actie of […]
Voorbeelden
Laat je bedrijf zién tijdens de feestdagen
De zomer is inmiddels echt voorbij. We zijn terug van van vakantie, je klanten en partners zijn terug van vakantie en de eerste herfstdagen zijn al voorbij gekomen. Dat betekent waarschijnlijk dat je vol op energie hebt om weer aan de slag te gaan en je bedrijf goed op de kaart te zetten. Ook hebben […]
Wat is Shopify en kun je er snel en makkelijk een webshop mee laten maken?
Shopify is een applicatie waarmee je je eigen webshop kunt laten maken. Het heeft een aantal templates waaruit je kunt kiezen en die je helemaal zelf kunt inrichten en zo kunt stylen naar je eigen wensen. Bijvoorbeeld door de huisstijlkleuren te gebruiken. Het idee van Shopify is dat gebruikers die het aan technische kennis ontbreekt […]
3 redenen waarom je met Google Adwords moet starten
Google Adwords, je kent het vast wel. Nieuwe bezoekers naar je website trekken was nog nooit zo makkelijk. Maar toch wordt Adwords vaak vergeten. Google is de meest gebruikte zoekmachine ter wereld en we verkrijgen dan ook veel nieuwe klanten door Google. Wil je nog meer bezoekers op je website krijgen? Kijk dan eens naar […]
Waarom je linkbuilding moet uitbesteden?
Goede externe relevante links naar je website zijn enorm belangrijk voor je positie in de zoekmachines. We noemen het verkrijgen van die links linkbuilding. Onder linkbuilding valt onder andere het kopen van links, het ruilen van links, blog en forum reacties en zelfs content marketing. Want ook content marketing heeft in de meeste gevallen als […]