Ben je dringend op zoek naar personeel? Als werkgever, is het zeker in een tijd waarin veel mensen al een baan hebben, verdomd lastig. Hieronder vind je drie tips om aan nieuwe werknemers te komen. Wat wil je als bedrijf uitstralen? Ondanks dat je dringend op zoek bent moet je bij je zelf ten eerste […]
Voorbeelden
Instagram op de juiste manier inzetten voor je merk
Veel organisaties kunnen niet meer zonder social media als Facebook en Instagram om hun doelgroep of klantenbestand te bereiken. Social media wordt ingezet als helpdesk, maar vormt ook een kanaal om de doelgroep te attenderen op een nieuw product, een nieuwe dienst of andere ontwikkelingen van het merk.
Een verzorgd kantoorpand is je beste advertentie!
Van het interieur van jouw bedrijf wordt een professionele uitstraling verwacht. Het moet schoon zijn en dagelijks worden onderhouden. Je moet ook veel aandacht besteden aan de buitenkant van het bedrijf, want dit is het eerste wat mensen zullen zien wanneer ze aankomen en de laatste indruk die ze zullen hebben wanneer ze vertrekken. Probeer […]
Hoe je ongemerkt altijd adverteert
Vandaag de dag zijn we steeds meer bezig met adverteren. In de lokale krant, magazines en eventueel bushokjes of zelfs grote billboards. Maar natuurlijk ook in Google AdWords: online adverteren is booming! En wat dacht je daarnaast van de sociale kanalen, als Facebook, LinkedIn en Instagram. Vrijwel ieder bedrijf adverteert. Ieder op een eigen manier. […]
Tips voor adverteren anno 2019
Wanneer je een bedrijf hebt dan is het belangrijk om te adverteren. In 2019 gebeurt het adverteren op verschillende manieren. Waar vroeger een grote advertentie in de kranten of magazines voor veel bedrijven adverteren was is het nu veel meer. Advertenties in magazines en kranten of het adverteren op de televisie wordt steeds minder gedaan. […]